6/6-8/7

 
 
I fredags var det ju nationaldagen, så jag och mamma drog en sväng till gekås. Dock var det väldigt mycket folk så vi stannade inte där länge alls. 
Sedan var det ju lördag. På förmiddagen åkte jag och min familj upp till Göteborg. Mötte upp min bror som bor där och även Håkans båda barn. Sedan drog vi allihopa bort mot Heden där vi käkade pizza och sedan började tagga för att senare gå på Håkan Hellström! Det var en helt magisk bra dag/kväll/natt!!
Sedan sov vi i min mormor och morfars lägenhet, då dom är på Gotland.
Igår åkte vi hem på eftermiddagen någon gång, jag åkte direkt in till stan för att möta upp Linn, för igår var det studentbal! Kolla HÄR för att se massa bilder från balen på alla fina!!
Sammanfattning av helgen, den var den bästa på länge!!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0